Меблева компанія TsuriCom
50012 Україна, Кривий Ріг
вул. Сєченова, 26
(067) 563-24-96;
(056) 401-02-98;
(067) 564-04-84;
info@tsuricom.ua

Якість та гарантія меблів TsuriCom

Купивши вироби фірми TsuriCom, Ви купуєте гарантовану якість, підтверджена 10-ти річним досвідом роботи нашої компанії. Ми постійно вдосконалюємо технологічні процеси і контроль за якістю вихідних матеріалів, щоб бути впевненими, що наші меблі прослужить довго і принуть Вам задоволення. Постійно покращуючи якість, ми віримо, що наші клієнти будуть радити нашу торговельну марку TsuriCom своїм друзям.
 

Екологічна безпека

Всі матеріали, з яких виготовлено меблі компанії TsuriCom мають відповідні сертифікати екологічної безпеки. ДСП та МДФ (деревна плита) відповідають встановленим медичним критеріям безпеки, експлуатації і утилізації.
Простою мовою: не мають запаху, можуть використовуватися у не провітрюваних приміщеннях, матеріали пройшли суворий радіологічний контроль.
 

18 місяців гарантії на якість

1. Випадок, що вимагає пред'явлення гарантії
Ми забезпечуємо наступне гарантійне обслуговування згідно наступних положень, якщо в період дії гарантії в нашому продукті виявляються дефекти матеріалу або виготовлення, і наш продукт стає непридатним для звичайного застосування.
Претензії по гарантії не приймаються, якщо:
- Дефект виник внаслідок неналежного використання або обігу,
- Порядок установки, догляд або обслуговування вироби вироблялися з порушенням інструкцій щодо установки та догляду, або виріб використовувався не за призначенням. Гарантія не включає випадки нормального зносу швидкозношуваних деталей.

2. Гарантійний термін
Гарантія починається з моменту першої покупки вироби (з датою в рахунку) і діє протягом 18 місяців. Визначальною для початку гарантійного строку є дата рахунку. Гарантійний строк не продовжується у результаті пред'явлення претензій по гарантії або гарантійного обслуговування.

3. Гарантійне обслуговування
У випадку, що вимагає пред'явлення гарантії, клієнт має право на отримання без додаткової оплати запчастин замість повернених дефектних деталей, на які ми зберігаємо право власності.
У перші шість місяців року гарантійного терміну пересилання (доставка) запчастин в межах України виконується за наш рахунок. З шостого по вісімнадцятий місяць гарантійного терміну відповідні стандартні витрати з пересилання ми ставимо в рахунок клієнта.

Відповідно до гарантією TsuriCom на подальшу поставку ми зобов'язуємося поставляти вам усе розширення, запчастини та доповнення згідно з чинним прайс-листу - у кольорах і декорах, що підходять для вашого письмового або комп'ютерного столу.
Серійна меблі сертифікована і має відповідні сертифікати України. Для виготовлення нашої продукції ми використовуємо тільки якісні матеріали. екологічно чисте ДСП класу Е-1 товщиною 18-22 мм, застосовуємо фурнітуру відомих виробників.
 

Свідоцтво платника податку на додану вартість № 04840967 від 14 лютого. 2000

Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи "Техпромналадка-Плюс" (власник торгової марки TsuriCom).

 

Глосарій та відповіді на питання про гарантійне обслуговування

Що таке гарантійне обслуговування?
Термін, протягом якого споживач має право на безкоштовну заміну деталей та вузлів, що мають дефекти виробничого характеру.

У якому випадку покупець не може розраховувати на гарантійне обслуговування?
Покупець не може розраховувати на заміну з гарантійного обслуговування при виникненні механічних ушкоджень (бій, відколи, подряпини), які виникли в процесі самостійної збірки або при самостійному транспортуванні. Заміна бракованих деталей у таких випадках здійснюється за додаткову плату.

Який термін гарантійного обслуговування?
Характеристики якості меблів TsuriCom дозволяють встановлювати досить тривалий гарантійний термін на продукцію. Гарантійний термін обчислюється з дня передачі товару споживачеві (дата зазначена у товарному чеку). На всі вироби корпусних меблів встановлено гарантійний термін 18 місяців.

Що необхідно пред'явити покупцеві для складання заяви по гарантії?
При зверненні з виявленим браком складається письмова заяву, і до неї додається:
- Гарантійний талон (при інтернет купівлі не обов'язково);
- Товарний та касовий чек (або зазначте номер інвойсу);
- Браковану деталь.

Який термін усунення недоліків?
Заміна браку проводиться силами продавця протягом 20 днів з дня поставки меблів.

Де знайти документацію та інструкцію по збірці?
Всі необхідні документи до виробу вкладені в одну з упаковок. Зберігайте паспорт виробу, товарні та касові чеки протягом терміну служби виробу.

Чи можна обміняти меблі, якщо вони не влаштовують за габаритами або по текстурі?
Меблі відноситься до категорії товарів, які не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розмірів, форм, габаритів, забарвлення або комплектації при належній якості.

Що таке термін служби виробу?
Термін служби виробу - це період, протягом якого TsuriCom зобов'язується забезпечувати споживачеві можливість використовувати меблі за призначенням і несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з вини компанії.

Який термін служби меблів TsuriCom?
При дотриманні правил експлуатації термін служби складає 10-15 років, залежно від інтенсивності експлуатації.

Як доглядати за меблями для того, щоб вона служила довго?
Куди можна направити пропозиції про поліпшення у виробах?
Інформацію можна надсилати за адресою: Україна, Дніпропетровська обл, м. Кривий Ріг, вул.Сеченова 26. або пишить в коментарях до виробу. (Так, ми перевіряємо наш сайт щоденно)

Якщо у Вас залишилися питання або Ви не задоволені якістю обслуговування в магазині, зв'яжіться з нами по телефону т: 8 (0564) 401-02-98; ф: 8 (0564) 66-45-43; (Україна) або надішліть свою претензію з сайту або надішліть E-mail: info@tsuricom.com.ua. Ми розглянемо Вашу заявку і приймемо заходи щодо вирішення проблем та усунення недоліків.



Украина, г. Кривой Рог,
вул. Сєченова, 26
як дістатися
(067) 564-04-84;
(067) 563-24-96;
(056) 401-02-98
Twitter TsuriCom Tsuricom в Facebook Канал Tsuricom на YouTube


Вход