Меблева компанія TsuriCom
50012 Україна, Кривий Ріг
вул. Сєченова, 26
(067) 563-24-96;
(056) 401-02-98;
(067) 564-04-84;
info@tsuricom.ua
Головна » 2011 » Квітень » 28 » Огляд ринку виробників меблів України 2012 року
09:58
Огляд ринку виробників меблів України 2012 року
Динаміка рекламної активності виробників меблів і меблевої фурнітури Україна свідчить про те, що кризовий період для українських меблевиків ще не закінчився. Зростання цін на енергоносії (електроенергія, газ, бензин), новий податковий кодекс, статті в пресі про зміни у пенсійному та митному законодавстві призвели до того, що всі учасники ринку застигли в очікуванні. Тим часом назріває новий етап у розвитку українського меблевого виробництва. Як вплинули на виробників меблів та меблевої комплектації роки кризи і зміни в країні? На ці питання намагаються відповісти експерти компанії TsuriCom.



Основні гравці

1. Меблеві монстри

Кількість активних членів Української Асоціації Меблевиків (УАМ) за період кризи - скоротилося на 10-20% (експертна оцінка). Список активних членів УАМ складається, в основному, з великих компаній, територіально розташовані у Києві і Дніпропетровську, які за довгі роки присутності на ринку зуміли налагодити збут по всій Україні і накопичити резерви для того, щоб пережити кризу продажів 2009-2010 років. Але 2011 змусив всіх задуматися, що буде далі і попріберечь материнський капітал для нових проектів. Зростання цін і собівартості зменшив грошовий потік, зупинив нові проекти, на деяких підприємствах привів до зміни власника. У 2011 році кілька великих виробничих фірм підуть з українського ринку.

2. Великі регіональні виробники меблів

Кількість локальних компаній, що займаються виробництвом меблів для дому та офісу в регіонах скоротилося більш значно. Найменше постраждали Дніпропетровська, Київська та Львівська області, де перепади попиту не були такими значними. Виробники меблів західних регіонів змогли протистояти кризі завдяки експорту меблів з натурального дерева. У цій групі компаній фінансових резервів менше, ринок уже, весь час змінюються правила роботи на митниці, ростуть комунальні послуги, а фонд заробітної плати, як камінь, тягне на дно.

3. Середні та дрібні міські меблеві компанії

У всіх областях, від 30 до 50% дрібних і середніх компаній припинили свою офіційну діяльність або змінили форму діяльності. Причини ті ж, що і в перших двох групах, але резервів немає, замовлення впали в рази, ціни ростуть на все, а тут ще плутанина з єдиним податком та іншими новаціями в законодавстві. Чисельність працівників скорочена до мінімуму, та й ті працюють коли надходить замовлення. Добре, якщо основні засоби власні, зростання цін на оренду та опалення взимку 2010-2011 підкосила багатьох.

4. Приватні підприємці

Найбільш численна і найбільш постраждала частина меблевиків в країні. Якщо в 2009-2010 роках багато боролися за виживання, то в 2011 проведені зміни в пенсійній та інших сферах поставили приватних меблярів на грань банкрутства. Нововведення з єдиним податком просто закрили багатьом ринок - працювати з підприємствами стало дуже складно.

Канали продажу

У 2009-2010 обсяги продажів упали у всіх виробників і продавців меблів. Великі компанії першої і другої групи мають фінансові резерви і можливість брати участь у тендерах з держ. закупівель і закупівель великих підприємств.

Багато меблеві продавці постаралися компенсувати спад продажів у магазинах і меблевих містечках завдяки впровадженню нових способів продажу через інтернет сайти. Для онлайн продажу потрібна інформація в інеті, недорогий спосіб адресної доставки і простий, швидкий, надійний та доступний спосіб оплати. Завдяки розвитку системи електронних платежів і підтримки обороту замінників грошей (WebMoney) банком Приват, все більше меблевих компаній орієнтуються на продаж через власні інтернет магазини, а також великі меблеві портали.

Мода на меблеві онлайн магазини зараз можна порівняти з зростанням «Меблеві містечок», які з'являлися як гриби після дощу в передмістях великих міст у 2005-2008 роках. Поряд з приватними онлайн магазинами, в ЮА-неті стали з'являтися універсальні і спеціалізовані портали продажу меблів, влаштовані за принципом каталогів. Через те, що на ринку відсутні великі гравці (наприклад, такі, як Ікея), конкурувати з такими майданчиками приватним інтернет магазинах стає все складніше.



Нові тенденції

Податкові реалії України 2011 року не дозволили малим компаніям і меблярам, ​​що працюють поодинці, підтримувати власний бізнес. Десятки фахівців компаній, що розорилися в кризу нікуди не поділися, і пропонують свою продукцію приватним чином через дошки оголошень, форуми і спеціалізовані сайти. Де вони її виготовляють якщо не мають майстерні по її виготовленню? Як не дивно, з'явився новий симбіоз виробників - велике автоматизоване виробництво з розкрою, обклеювання та свердленню ДСП на базі великого підприємства і міні-бригади по збірці виробів на території покупця, що складаються з приватних підприємців. Цим починають користуватися і малі підприємства. Завдяки використанню верстатів з ЧПК стало можливо серійно виготовляти дрібні партії меблів на замовлення.
Але продажі через інтернет мають і негативну сторону. Завдяки універсальним майданчикам в інеті, стало можливим продавати продукцію без зобов'язань, адже на таких сайтах часто неможливо знайти контактну або юридичну інформацію продавця.
На жаль, разом із сумлінними мебельниками на ринку з'явилися і шахраї (скамери), що створюють псевдо-магазини і обманюють покупців, які прагнуть заощадити і купити найдешевшу продукцію. Численні скарги поповнюють міські форуми, але Організація захисту прав споживачів не зможе допомогти вам.

Імпортовані меблі

Попит на ринку офісних меблів задовольняється завдяки імпорту з Китаю. І поки УАМ бореться з контрафактною продукцією, меблеві інтернет магазини пропонують продукцію, якої, часом, немає на складі.
Все більше інтернет магазинів працюють з компанії-імпортерами без безпосередньої поставки меблів, тобто отримуючи заявку на покупку, вони просто пересилають її дилера, від імені якого і доставляється товар. З одного боку, кінцевого покупця все-одно від кого буде доставлений товар, з іншого, крім пере плати на 15-20%, покупець найчастіше чекає 3-5 тижнів чергової поставки.

Прогноз до кінця 2011 року

  • Все буде дорожчати - меблевий ринок України стоїть на порозі чергового витка розвитку, в точці, де платоспроможний попит відстає від пропозиції.
  • Більшість компаній знаходиться в стані очікування, не поспішаючи інвестувати в нові проекти.
  • Великі компанії будуть оптимізувати свою діяльність і виробництво, адаптуються до нових правил і будуть шукати нові ринки збуту за кордоном.
  • Виробники будуть боротися за стримування зростання витрат. Собівартість виробу буде як ніколи важлива.
  • З'являться нові виробництва. Те, що стане невигідно імпортувати - почнуть виробляти в Україні.
  • Дрібні компанії та приватні меблевики підвищать інтенсивність праці або «підуть у тінь».
  • Найбільш активно будуть розвиватися меблеві компанії, безпосередньо пов'язані з «безпроблемним» імпортом фурнітури та ДСП, а також компанії в містах-мільйонниках: Києва, Дніпропетровська, Донецька...
  • Завдяки розвитку перевізників (транспортних агентств) і доступності інтернету стає набагато простіше купувати необхідну меблеву комплектацію, тому будуть розвиватися виробники меблів і в малих містах, де раніше продавали тільки готові меблі.
  • Частка он-лайн продажів з подальшою пересилкою по Україні може вирости до 10% загального обсягу ринку.


Загальний прогноз оптимістичний - на ринку залишаться професіонали.

Переглядів: 14359




Украина, г. Кривой Рог,
вул. Сєченова, 26
як дістатися
(067) 564-04-84;
(067) 563-24-96;
(056) 401-02-98
Twitter TsuriCom Tsuricom в Facebook Канал Tsuricom на YouTube


Вход
http://zemservice.kiev.ua/services/geodeziya.html;рекламные щиты по ссылке